укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Лук’янець Т.І.
Маркетингова політика комунікацій

Рiк видання: 2000 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Лук’янець Т.І. Авторський знак: Л84 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 380 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-009-1
Аннотацiя:Посібник на цю тему видано в Україні вперше. У ньому детально розглянуто такі напрямки діяльності в галузі маркетингу, як рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств; розкрито особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю за використанняи коштів. Значну увагу приділено особливостям персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, найважливішим аспектам роботи з громадськістю, рекламі на місці продажу та створенню сучасної упаковки товарів. Для студентів бакалаврського циклу всіх спеціальностей з маркетингу. Посібник може бути використаний і практиками, які працюють у галузі продажу товарів та послуг.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. КНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232577    1 0
Аб - Абонемент 232578    1 0
Аб - Абонемент 241205    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232576    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'