укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Вачевський М.В., Примаченко Н.М., Баб’як М.М.
Маркетингова культура у підприємництві

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Вачевський М.В., Примаченко Н.М., Баб’як М.М. Авторський знак: В22 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 128 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8365-92-5
Аннотацiя:У посібнику викладаються теоретичні і практичні питання маркетингової культури у підприємництві, дається феномен маркетингової культури, особливості культури в ринковій економіці, бізнес і ділова етика, проблеми економічної психології в маркетинговій культурі про сутність сервісу як культури взаємовідносин в маркетингу. Рекомендується студентам навчальних закладів, які вивчають маркетинг, підприємництво та економічні дисципліни, науковим працівникам та керівникам підприємницьких структур.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. Дрогобицький держ. пед.у-т імені Івана франка
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232338    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'