укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Павленко А.Ф., Войчак А.В.
Маркетинг

Рiк видання: 2003 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Павленко А.Ф., Войчак А.В. Авторський знак: П12 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 246 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-431-3
Аннотацiя:У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей. Для підприємців, працівників маркетингових служб, а також для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Підручник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 231889    1 0
Аб - Абонемент 231890    1 0
Аб - Абонемент 231891    1 0
Аб - Абонемент 231892    1 0
Аб - Абонемент 231893    1 0
Аб - Абонемент 231894    1 0
Аб - Абонемент 231895    1 0
ЧЗ - Читальний зал 231888    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'