укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Маркетинг в Україні
Рiк видання:
2009
Мiсце видання:
Київ
Видавництво:
Видання Української Асоціації Мвркетингу
Мова:
Українська
Обсяг:
72 с.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Складові частини документа:
Сокол М. П. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010-2017 рр.
Луценко О.Б. Автоексперт- 2009: результати експертного опитування топ-менеджменту українських автомобільних компаній
Сафоненко А.М. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
Сокол А.М. Війна "Цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 р.
Соколовський І.В. Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
Кракович Д.Ю. Застосування методу онлайн- опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти
Лилик І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
Матвійчук - Соскіна Н.О. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
Іртлач М.О. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки
Шумейко В.М. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
Лівшиц В.Я. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи
Кудирко О.В. Форми дослідницьких організацій: світовий досвід
Кальченко А.Г. Проблеми логістичного ринку послуг
Ліпіхіна Т.Д. Удосконалення системи митного контролю
Відомості щодо назви
Номер частини
:
№1
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'