укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Литовченко І.Л., Пилипчук В.П.
Інтернет-маркетинг

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Авторський знак: Л64 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 184 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-364-676-3
Аннотацiя:Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності "Маркетинг". В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування \\'еЬ-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Електронна версія документа: http://library.tntu.edu.ua/resources/peredplachenyj-dostup/biblioteka-cnl/

Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 231058    1 0
Аб - Абонемент 231059    1 0
Аб - Абонемент 231060    1 0
Аб - Абонемент 231061    1 0
Аб - Абонемент 234051    1 0
Аб - Абонемент 234052    1 0
Аб - Абонемент 234053    1 0
Аб - Абонемент 234054    1 0
Аб - Абонемент 234055    1 0
Аб - Абонемент 234056    1 0
Аб - Абонемент 234057    1 0
Аб - Абонемент 234058    1 0
Аб - Абонемент 234059    1 0
ЧЗ - Читальний зал 231057    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'