Згуровський М.З., Панкратова Н.Д.
Основи системного аналізу
Рiк видання: 2007 Мiсце видання: К. Видавництво: Видавнича група BHV
Автор: Згуровський М.З., Панкратова Н.Д. Авторський знак: З-45 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 544 с.
Шифр: 658.511(075.8) УДК: 658.511 ISBN: 978-966-952-153-2
Аннотацiя: | Навчальний посібник складено відповідно до програми дисципліни "Маркетинговий менеджмент". Розглянуто теоретичні та методичні основи управління маркетингом. Містить інформацію з усього комплексу маркетингового управління.
Видання буде корисне студентам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантам, викладачам, економістам, підприємцям.
Головною метою навчального курсу "Товарознавчі аспекти маркетингу" є науково-практичне та методичне забезпечення підготовки спеціалістів до товарознавчої діяльності в умовах ринку.
Посібник розрахований на студентів і викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей.
У посібнику викладені основні питання курсу "Основи маркетингу". Розглянуті проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Приведені різноманітні підходи до товарної, марочної, конкурентної політики у маркетингу. Висвітлені головні напрямки та елементи маркетингового направлення.
Для студентів економічних та інженерних спеціальностей, слухачів |
| Додаткові відомості щодо назви: | Підручник |
| Назва серії: | "Інформатика" |
Теми документа
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
Аб - Абонемент |
230844 |
|
1 |
0 |
Аб - Абонемент |
230845 |
|
1 |
0 |
Аб - Абонемент |
230846 |
|
1 |
0 |
Аб - Абонемент |
230847 |
|
1 |
0 |
ЧЗ - Читальний зал |
230843 |
|
1 |
0 |
|