укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Згуровський М.З., Панкратова Н.Д.
Основи системного аналізу

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: К. Видавництво: Видавнича група BHV
Автор: Згуровський М.З., Панкратова Н.Д. Авторський знак: З-45 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 544 с.
Шифр: 658.511(075.8) УДК: 658.511 ISBN: 978-966-952-153-2
Аннотацiя:Навчальний посібник складено відповідно до програми дисципліни "Маркетинговий менеджмент". Розглянуто теоретичні та методичні основи управління маркетингом. Містить інформацію з усього комплексу маркетингового управління. Видання буде корисне студентам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантам, викладачам, економістам, підприємцям. Головною метою навчального курсу "Товарознавчі аспекти маркетингу" є науково-практичне та методичне забезпечення підготовки спеціалістів до товарознавчої діяльності в умовах ринку. Посібник розрахований на студентів і викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. У посібнику викладені основні питання курсу "Основи маркетингу". Розглянуті проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Приведені різноманітні підходи до товарної, марочної, конкурентної політики у маркетингу. Висвітлені головні напрямки та елементи маркетингового направлення. Для студентів економічних та інженерних спеціальностей, слухачів
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Підручник
Серія
 Назва серії:"Інформатика"
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 230844    1 0
Аб - Абонемент 230845    1 0
Аб - Абонемент 230846    1 0
Аб - Абонемент 230847    1 0
ЧЗ - Читальний зал 230843    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'