укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Маркетинг в Україні
Рiк видання:
2008
Мiсце видання:
Київ
Видавництво:
Видання Української Асоціації Мвркетингу
Мова:
Українська
Обсяг:
72 с.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Складові частини документа:
Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності
Окландер М., Литовченко І. Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу
Бісвас П. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні
Пилипчук В., Данніков О. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу
Маліч Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємства
Юдіна Н., Терещенко М. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє
Ходько Н.,Пасічник В. Середній клас в Україні:погляд дослідників будівельних ринків
Решетнікова І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності
Відомості щодо назви
Номер частини
:
№3
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'