укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Мельник А.Г., Карінцева О.І., Старченко А.В.
Маркетингова цінова політика

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: Суми Видавництво: Університетська книга
Автор: Мельник А.Г., Карінцева О.І., Старченко А.В. Авторський знак: М48 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 240 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-680-324-8
Аннотацiя:У навчальному посібнику розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики та обґрунтування цінової стратегії підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Для студентів, аспірантів вищих закладів освіти, викладачів економічних спеціальностей, службовців різного рівня, а також для тих, кого цікавлять проблеми економіки та маркетингу
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 229755    1 0
Аб - Абонемент 229756    1 0
Аб - Абонемент 229757    1 0
Аб - Абонемент 229758    1 0
ЧЗ - Читальний зал 229754    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'