укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Парсяк В.Н., Рогов Г.К.
Маркетингові дослідження

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: Херсон Видавництво: Олді-плюс
Автор: Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Авторський знак: П18 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 200с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8447-10-7
Аннотацiя:У книзі систематизовано викладені питання маркетингових досліджень. Визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми. Значна увага приділена процедурам і методам, що використовуються для нагромадження, обробки й аналізу первинної і вторинної інформації, яка характеризує стан ринку, конкуренції, попиту, загальних умов збуту, конкурентноздатності товарів. Адресована студентам економічних факультетів, але може бути корисна усім, хто цікавиться підприємництвом, способами активізації руху товарів до споживача.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 229190    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'