укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Навчально-методичний комнлекс з курсу "Теорія і практика реклами" для студ. напрямку підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" спец. "Маркетинг"
Рiк видання:
2006
Мiсце видання:
Тернопіль
Видавництво:
ТДТУ
Авторський знак:
Н15
Мова:
Українська
Обсяг:
58 с.
Шифр:
339.13(07)
УДК:
339.13
Аннотацiя:
Навчально-методичний комплекс складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містить навчальні матеріали з реклами; рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
Відомості щодо назви
Відомості про відповідальність
:
Укл.: Н.М.Голда, І.Л.Піняк
Примітки
Загальні зауваження
:
МОН України. ТДТУ. К-ра маркетингу на виробництві
Теми документа
УДК/ 3.Суспільні науки./ 33 Економіка. Економічна наука/ 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка/ 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Примірники
Місце збереження
Інвентарний номер
Номер
Кількість
Видано
ЧЗ - Читальний зал
8/2007/7
1
0
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'