укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Агєєв Є.Я., Чепінога В.І.
Маркетинг: від простого до складного (запитання і відповіді)

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: Львів Видавництво: Новий Світ-2000
Автор: Агєєв Є.Я., Чепінога В.І. Авторський знак: А23 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 352 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-7827-54-2
Аннотацiя:Автори навчального посібника у формі запитань і відповідей на них дають повне уявлення про сутність маркетингу та його елементи, еволюцію концепцій маркетингу, його інструменти й інші складові системи маркетингу на класичних прикладах використання принципів маркетингової політики на фірмах у США та в інших країнах. Для студентів і широкого кола осіб, що цікавляться питаннями маркетингу.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:Вища освіта в Україні
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 228399    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'