укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Щербань В.М.
Маркетинг

Рiк видання: 2006 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Щербань В.М. Авторський знак: Щ61 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 208 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-364-179-7
Аннотацiя:В навчальному посібнику розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Подано рекомендації з проведення маркетингового дослідження, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємстві. Для студентів економічних спеціальностей вузів, аспірантів, викладачів, економістів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 228398    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'