укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Шпилик Світлана
Оцінювання маркетингового середовища видавничого бізнесу

Рiк видання: 2006 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ПП"Фірма "Синтез-Поліграф"
Автор: Шпилик Світлана Авторський знак: Ш83 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 48 с.
Шифр: 339.13(07) УДК: 339.13 +655.41
Аннотацiя:На основі стратегічного бізнес-аудиту видавничо-поліграфічної галузі, аналізу конкуренції на ринку Тернополя і регіону оцінено стан і перспективи розвитку цього виду бізнесу. Системний аналіз (бізнес-аудит) включає у даному дослідженні розгляд і оцінку впливу політико-правових, зовнішньо-економічних, природно-географічних, демографічних, науково-технічних та соціально-культурних чинників (макросередовище бізнесу); проведено оцінку факторів мікросередовища. Підготовлено в межах науково-дослідних тем, що вивчаються у відділі моніторингу регіонального розвитку Інституту регіональних досліджень НАН України та кафедри маркетингу на виробництві Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя. Рекомендовано для широкого кола фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Препринт наукової доповіді
Примітки
 Загальні зауваження:МО і науки України. Інститут регіональних досліджень НАН України
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 7/2007/22    1 0
ЧЗ - Читальний зал 7/2007/23    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'