укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Пащук О.В.
Маркетинг послуг:стратегічний підхід

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: ВД "Професіонал"
Автор: Пащук О.В. Авторський знак: П22 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 560 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8556-47-Х
Аннотацiя:Розглянуто концепцію маркетингу особливості його використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу. Призначений для науковців, викладачів, студентів та аспірантів вузів, особливо для спеціальностей "Енергоменеджмент", "Маркетинг", "Електротехнічні системи та електроспоживання" економічних та інженерно-технічних факультетів, а також спеціалістів народам" їюгаодарства, які займаються маркетингом. Керівники" менеджери, спеціалісти - кожен, хто бажає, щоб його підприємство витримало конкурентну боротьбу, знайдуть у посібнику огляд останніх розробок 6ок у сфері маркетингових послуг.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 226831    1 0
ЧЗ - Читальний зал 226830    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'