укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П.
Промисловий маркетинг

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Авторський знак: П32 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 264 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-364-030-8
Аннотацiя:У навчальному посібнику розглядаються СУТНІСТЬ, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів, показується їх класифікація, наводяться основні відмінності між рийками товарів промислового та споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон'юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємств, вибору відповідних методів визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Для студентів, викладачів, науковців та фахівців які займаються маркетинговою діяльністю па промислових ринках.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 225957    1 0
Аб - Абонемент 225958    1 0
Аб - Абонемент 225959    1 0
Аб - Абонемент 225960    1 0
Аб - Абонемент 228121    1 0
Аб - Абонемент 228122    1 0
Аб - Абонемент 228123    1 0
Аб - Абонемент 228124    1 0
Аб - Абонемент 228125    1 0
ЧЗ - Читальний зал 225956    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'