укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Старостіна А.О., Зозульов О.В.
Маркетинг

Рiк видання: 2003 Мiсце видання: К. Видавництво: Знання-Прес
Автор: Старостіна А.О., Зозульов О.В. Авторський знак: С77 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 326 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-620-108-9
Аннотацiя:Цей навчальний посібник відповідає програмі курсу "Основи маркетингу", що читається студентам факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України "КШ" та економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки до вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Друге видання суттєво перероблене і доповнене. Для студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Може бути корисним також для викладачів, підприємців та всіх, хто хоче ознайомитися із сучасною концепцією
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про видання:2-ге вид., перероб. і доп.
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 229188    1 0
Аб - Абонемент 250202    1 0
ЧЗ - Читальний зал 224481    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'