укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Новошинська Л.В.
Міжнародний маркетинг

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Новошинська Л.В. Авторський знак: Н74 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 176 с.
Шифр: 339.13 (075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8365-39-9
Аннотацiя:Навчальний посібник "Міжнародний маркетинг" присвячений питанням оцінки доцільності виходу, правилам присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку. Обґрунтовуються особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні. Аналізуються міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, контрольними питаннями та тестами по кожному розділу. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за фаховим спрямуванням "Міжнародна економіка" та "Маркетинг", викладачів та менеджерів діючих фірм.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 223717    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'