Аннотацiя: | Цей навчальний посібник являє собою друге перероблене і доповнене видання однієї з перших в Україні монографій, присвячених маркетинговим дослідженням. У ньому комплексно, відповідно до вузівських програм розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у процесі маркетингу.
У книзі викладається широке коло проблем, пов'язаних із цілями і функціями маркетингових досліджень; загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення маркетингового середовища, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми, реклами.
Навчальний посібник розрахований на студентів, які вивчають дисципліну "Маркетингові дослідження", а також підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів, інших спеціалістів, що цікавляться викладеними в книзі проблемами.
|