укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Полторак В.А.
Маркетингові дослідження

Рiк видання: 2003 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Полторак В.А. Авторський знак: П52 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 387 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8253-64-7
Аннотацiя: Цей навчальний посібник являє собою друге перероблене і доповнене видання однієї з перших в Україні монографій, присвячених маркетинговим дослідженням. У ньому комплексно, відповідно до вузівських програм розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у процесі маркетингу. У книзі викладається широке коло проблем, пов'язаних із цілями і функціями маркетингових досліджень; загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення маркетингового середовища, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми, реклами. Навчальний посібник розрахований на студентів, які вивчають дисципліну "Маркетингові дослідження", а також підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів, інших спеціалістів, що цікавляться викладеними в книзі проблемами.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про видання:Видання друге, перероблене і доповнене
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232767    1 0
Аб - Абонемент 232768    1 0
Аб - Абонемент 232769    1 0
Аб - Абонемент 232770    1 0
Аб - Абонемент 232771    1 0
ЧЗ - Читальний зал 223545    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'