укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М.
Маркетинг

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М. Авторський знак: Б43 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 328 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-364-00-2
Аннотацiя: Навчальний посібник складено відповідно до програми дисципліни "Маркетинг". Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу - філософії й інструментарію підприємництва. Містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження, формування конкурентоздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємстві Для студентів економічних спеціальностей вузів, викладачів, економістів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 223537    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'