укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Близнюк С.В.
Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: Політехніка
Автор: Близнюк С.В. Авторський знак: Б69 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 400 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 966-622-122-5
Аннотацiя: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою на засадах маркетингу. Для науковців, фахівців з підприємництва, менеджменту та маркетингу,, аспірантів і студентів.
Відомості щодо назви
 Відомості про видання:2-ге вид., випр. і доп.
Серія
 Назва серії:Міжрегіональна академія управління персоналом
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 221617    1 0
Аб - Абонемент 221618    1 0
Аб - Абонемент 221619    0 0
Аб - Абонемент 221620    1 0
ЧЗ - Читальний зал 221616    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'