укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Мороз Л.А., Чухрай Н.І.
Маркетинг

Рiк видання: 2002 Мiсце видання: Львів Видавництво: Національний університет"Львівська політехніка","Інтелект-Захід"
Автор: Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Авторський знак: М80 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 244 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-7597-26-1
Аннотацiя:У теоретичній частині висвітлено фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Практикум містить вправи, відповіді до них, контрольні завдання та екзаменаційні питання. Вправи різноманітні за формою: тести, ситуації, задачі, їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам'яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Підручник адресований студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації, підприємцям, працівникам служб маркетингу, усім, хто цікавиться маркетингом.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Підручник
 Відомості про відповідальність:За ред. Л.А.Мороз
 Відомості про видання:2-ге вид., оновлене
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 221804    1 0
Аб - Абонемент 221805    0 0
Аб - Абонемент 221806    1 0
Аб - Абонемент 221807    1 0
Аб - Абонемент 221953    1 0
ЧЗ - Читальний зал 221803    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'