укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Каніщенко О.Л.
Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: ІВЦ "Видавництво "Політехніка"
Автор: Каніщенко О.Л. Авторський знак: К19 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 152 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-622-144-6
Аннотацiя: Систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії та практичних прийомів і методів функціонування компаній на зарубіжних ринках. Значну увагу приділено аналізові середовища міжнародного бізнесу, формуванню міжнародних маркетингових стратегій, проблемам оцінки конкурентних позицій, технології маркетингової діяльності та особливостям поведінки суб'єктів міжнародної діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про видання:2-ге вид. перероб.
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 221577    1 0
Аб - Абонемент 221578    1 0
Аб - Абонемент 221579    1 0
Аб - Абонемент 221580    1 0
Аб - Абонемент 223709    1 0
Аб - Абонемент 228616    1 0
ЧЗ - Читальний зал 221576    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'