укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я.
Маркетинг: основи теорії та практики

Рiк видання: 2003 Мiсце видання: Львів Видавництво: Новий Світ-2000; Магнолія плюс
Автор: Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Авторський знак: Л88 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 288 с.
Шифр: 339.13(075.80 УДК: 339.13 ISBN: 966-8340-01-9
Аннотацiя:У навчальному посібнику розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. В кожному розділі викладені теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Практикум і тестові завдання допоможуть закріпити теоретичні завдання. Для студентів навчальних закладів вищих рівнів акредитації, фахівців маркетингових служб, керівників підприємницьких структур.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За заг. ред. В.В.Липчука
 Відомості про видання:2-ге вид., доп. і випр.
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 221491    0 0
Аб - Абонемент 221492    1 0
Аб - Абонемент 221493    1 0
Аб - Абонемент 221494    1 0
Аб - Абонемент 221940    1 0
ЧЗ - Читальний зал 221490    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'