укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Гаркавенко С. С.
Маркетинг

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: Лібра
Автор: Гаркавенко С. С. Авторський знак: Г20 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 712 с.
Шифр: 339.13(075.80) УДК: 339.13 ISBN: 966-7035-41-7
Аннотацiя: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, написано на базі підручника " Маркетинг " Гаркавенко С.С. , виданого у 1998 р., і складається з двох частин. У частині І " Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу" розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу ( розділ 1 ). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу : маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина ІІ - " Практикум : маркетингові ситуації та практичні завдання" включає 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них. Частина ІІ інтегрована в частину І , що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. З метою формування у студентів логіки прийняття маркетингових рішень в конкретних ситуаціях у новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій : опис ситуації - теоретичний анонс- аналіз ситуації- висновки у формі відповіді на запитання " Яке рішення слід прийняти ? " Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Підручник адресовано студентам вищих навчальних закладів очної, заочної та дистанційної форм навчання, що навчаються за економічними, технічними, технологічними, гуманітарними спеціальностями, слухачам шкіл бізнесу, керівникам фірм та спеціалістам, діяльність яких пов'язана із практичним маркетингом.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Підручник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 221655    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'